Wednesday, May 9, 2012

Peperiksaan Pertengahan Tahun

  Tiada apa yang mampu ku 'post' selain Selamat Menduduki Peperiksaan Pertengahan Tahun bagi semua pelajar . Semoga beroleh keputusan yang cemerlang . Ingat . Buat yang terbaik . Nanti mak bapak korang amik report card tau.

    Sebelum pergi sekolah cium pipi n tangan mak bapak . Mintak restu dari diorang tau . Nanti tak berkat pulak. Minta maaf kat diorang walaupun korg rase tak pernah buat salah kat diorang .

     Periksa2 pun kelas kemas la jugak. Jangan biar sampah berterabur merata-rata. Kerusi meja susun elok2. Tunjukkan yang kita ni pelajar yang berdisiplin dan bertanggungjawab....macam saya...HARHARHAR ( bak kata WAN Direction ) CHOI !!

      HAHAHH . post pertama untuk tahun ini. Mungkin lepas periksa habis saya berkelapanagan untuk meng'update' post yg ke-2 bagi tahun ini. Apapun Tepuk Dada Tanya Iman . Dah Solat ?!!! Assalamu'alaikum !!

No comments:

Post a Comment